21 Eylül 2011 Çarşamba

-İsimsiz-

Bana sözler verme adam. Tutamazsan üzülebilirim. Vermek istediğin sözleri kendine sakla bana belli etmeden tut. O zaman daha çok sevinirim, bilirim seni.

Benimle gelecek planı yapma, beni geçmişinle kıyaslama. Beni şimdi sev, şimdi seversen her anında sevmiş olursun.

Aynı bardaktan içelim içeceğimiz şeyi, aynı külaha bir senin istediğin çeşit top dondurmayı bir de benim istediğimi koyduralım, aynı anda birbirimizi özleyelim ama yavaş yavaş aynı insanlar olmayalım. Gün geçtikçe benim kokum senin, senin kokun benim kollarıma sinsin, seni özlediğim zaman kollarımı koklarım. Ben çok sevdiğim bir şeyi yerken elime gözüme bulaştırırım, gülümse, ama gerçekten gülümse.

Ben çok hayal kurarım, büyük ihtimalle senden daha fazla kuracağım. Alay etme, inandırmaya çalışma da. Sadece dinle beni. Bana çok büyük süprizler yapmana gerek yok, durup dururken sımsıkı sarılırsan otuz iki diş olabilirim.

Beni dünyalar kadar sevme adam, senin birazcık sevgini ben abartırım zaten. Sadece gerçek olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder